poniedziałek, 22 lutego 2010

Sałatka z przyprawą do kurczaka

MOJA ULUBIONA! Po prostu uwielbiam ten oryginalny smak jaki daje przyprawa do kurczaka. Robie ją często już od kilku lat i nigdy mi sie nie znudzi. Przepis dostałam od siostry, która często ją robiła gdy mieszkałyśmy razem, ale po przeprowadzce musiałam już sama wziąść się do roboty :) Koniecznie musicie jej spróbować!!!



















Składniki:
słoik selera konserwowego
puszka czerwonej fasoli
puszka kukurydzy
2 papryki (kolor dowolny)
ok.6 ogórków konserwowych
30 dag chudej wędliny
majonez-ok.3 łyżek
przyprawa do kurczaka złocista Kamis

Tak naprawde wszystkiego daje na oko, ilość podałam tak orientacyjnie.

Papryke i ogórki niezbyt drobno posiekać. Wędline pokroić najlepiej w cienkie paski. Wszystkie składniki wymieszać, dodać majonez i do smaku przyprawe. Przyprawa koniecznie musi być ta firmy Kamis i żadna inna, bo w całej sałatce chodzi właśnie o TEN smak. I uwaga żeby z nią nie przesadzić bo jest strasznie słona.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz