poniedziałek, 13 września 2010

Ciasto z cukinią

Dawno nie pojawiały się u mnie na blogu nowe posty i strasznie nad tym boleję, ale taka kolej rzeczy. Wakacyjny wyjazd a po powrocie komputer odmówił posłuszeństwa, ale już wróciłam, pełna nowych pomysłów i zapału do działania w kuchni :) Na początek ciasto z cukinią, której u mnie dostatek. Wypiek się udał, bardzo ładnie wyrósł i po upieczeniu w ogóle nie widać w nim cukini. Przepis pochodzi z tej strony.


Składniki:
3 jajka
1 i 1/3 szkl. cukru
2 i 3/4 szkl. mąki
2 szkl. startej na drobnych oczkach cukinii
3 łyżki kakao
2 łyżki cukru waniliowego
3 łyżki cynamonu
1 szkl. oleju
1 łyżeczka sody
2 łyżeczki proszku do pieczenia

Jajka zmiksować z cukrem, dodać olej i resztę składników. Zmiksować. Na końcu dodać cukinie i wymięszać. Piec 60 minut w 180st. C.
Ciasto można też przełożyć kremem.

Smacznego!

5 komentarzy:

  1. mam ochotę wgryźć się w to ciacho Justinku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście pięknie wyrósł, lubię takie pulchne ciasta
    widziałam podobne przepisy na ciasto z cukinią, ale nadal nie mogę się nadziwić, że takie pyszności wychodzą po części z warzywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To faktycznie troche dziwne, takie "warzywne" ciasto :) Cukinia daje wilgotność i tak jak pisałam, w ogóle jej nie widać po upieczeniu. Nie ma na co czekać Kaś, czas wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto wygląda na w sam raz czekoladowe :) Kiedyś w końcu muszę się odważyć dodać cukinię do ciasta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny wspaniały wypiek u Ciebie :)Wygląda bardzo apetycznie, lubię cukinię, koniecznie do wypróbowania !

    OdpowiedzUsuń