piątek, 4 marca 2011

Sałatka z selerem i marynowanymi pieczarkami

Coś dla zdrowia po czwartkowych szaleństwach z pączkami ;) Wszystkim konsumentom u mnie w domu bardzo smakowała i jest baaardzo prosta, właściwie nawet nic nie trzeba siekać :) Przepis z wydania specjalnego "Prześlij przepis"-"Obiad  w pół godziny".




Składniki na dużą salaterkę:

2 słoiki selera konserwowego
puszka kukurydzy
puszka białej fasoli (u mnie zabrakło)
puszka czerwonej fasoli
mały słoik marynowanych pieczarek
natka pietruszki
majonez
sól, pieprz

Selera, fasolę, kukurydzę i pieczarki odsączyć. Ja jeszcze dorzuciłam marchewkę, która była razem z pieczarkami w słoiku, a większe pieczarki przekroiłam na pół. Wszystko wymięszać i dodać posiekaną natkę pietruszki, ilość całkowicie dowolna. Wymięszać z ok. 3-4 łyżkami majonezu, doprawić.

Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Takiej wersji jeszcze nie miałam okazji kosztować.

    OdpowiedzUsuń
  2. ajna ta sałatka. kolorowa i niebanalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. marynowane pieczarki uwielbiam, więc i sałatka mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. na środę, kiedy u mnie skończą się karnawałowe szaleństwa, przepis jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po takich karnawałowych szaleństwach z pewnością warto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sałatka jest bardzo dobra i mało przy niej pracy, tylko wymieszać składniki.Dodałam jeszcze do niej trochę startego żółtego sera i jest super!Dzięki za przepis i polecam.

    OdpowiedzUsuń